‘Check, double check’, voordat wij van start gaan.

Passen wij bij elkaar, is er de juiste chemie?

Zijn wij het eens over de uitgangspunten en de doelstellingen? Voor elke ‘quik-wins’ gaan we, wat is het succes dat motiveert?
Wat is het ingangsniveau van de deelnemers? Beperken wij ons tot de ‘sales’ of betrekken we ook ‘delivery’. Hoe zinvol
is het om ‘dead-certain, but-lost deals’ uit het recente verleden ook eens te analyseren?

Wat wordt uw ‘propeller room’ en hoe richten wij deze in?

Hoe gaan we de voortgang en het rendement meten? Hoe borgen wij een duurzame toepassing en een blijvend resultaat?

Beperken wij ons tot de ‘must-win’ verkoopkansen of vliegen we door naar een volgende bestemming: meer en/of betere omzet
met meer winst bij ‘large accounts’? Hoe zinvol is het om uw ‘credibility’ eens te (laten) testen binnen de organisatie van uw klanten?
Sluiten -voor de komende 2 tot 3 jaar- de percepties en preferenties van uw klant en u als leverancier wel voldoende bij elkaar aan?

‘Check, double check’, en dan pas recht op het doel af!